Friday, October 14, 2016

Winsgewende ea forex fabriek

Winsgewende EA geword Desember 2011 Status: Lid 19 Posts Ek het jou hulp nodig. Ek het eenvoudig (belangrik) EA en ek wonder is dit die moeite werd om dit meer te ontwikkel. Ek het hierdie EA 2011/01/01-nou getoets vir tydperk. EA het konstant SL en posisies geopen deur buystop / sellstop. Slegs vir H4, EURUSD (maar dit werk ook met ander geldeenhede). Net 500 transaksies. Ek heg kaarte en data uit tester. Eerste twee aanhegsels bied EA sonder enige geld bestuur. Nog twee foto's bied hierdie EA met MM bygevoeg. Plz gee my raad, watter getal positiewe transaksies (tydperk) wat jy dink is essentiall na te dink oor live gaan Watter ander faktore ek moet toets / check om te bevestig dit winsgewend op-lewe kan wees. sonder MM (net sleep SL) Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Thanks a lot Rparm, ek moet weer dink al die wenke u gelewer. EA het TP170 en SL150 vir H4 tydperk so ek dink ek kan net versprei rol uit te skakel. Glip en vertragings speel 'n groot rol ek dink. Ook, ek weet nie ek het betroubaar Merk Data. Dankie, Im gaan toetse vir glip en vertragings te maak. RTM, Thx vir jou antwoord, aangebied EA is 'n mengsel 'n momentum en tempo stelsel. Dit open buystop / sellstop op spesifieke oomblik af kers en wag vir momentum op daardie bar. As dit roetes die stop. As momentum doeasnt verskyn dit verwyder verkoop / koop tot stilstand kom en. Bly om sommige mense skryf EAS dat ordentlike tyd rame en TP / SL vlakke gebruik sien. A 10 pit TP op 'n 5 minute grafiek is geen manier om imo handel. Hi, Dankie vir al die antwoorde, ek het 'n paar toets met USD / JPY. Sonder enige veranderinge EA werk goed net vir GU. UJ nie die geval werk becouse van die nag ure is nie verhandelbaar (met die EU-instellings). So, ek het dit verander 'n bietjie deur die insluiting van die nag ure en die optimalisering van params. Ek het net aan te bied die beste resuts, gebruik ek hele geskiedenis van my MT4 kerse (net H4 data vanaf 2010). Aangeheg Image (Klik om te vergroot) aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek verkies dit lei becouse van die aantal transaksies in toets: 1555. Ander instellings het 'n beter R / R (event 90/10) maar dit het 'n lae aantal transaksies. Ive het probeer om dit te optimaliseer elke maand, 3m, 6 miljoen, maar vir nou is dit nie die geval sin maak. Miskien kan ek meer filter, as jy het 'n leidrade vir daardie plz antwoord gee. Thx P Ps. tweede skerm het baloon hulp met die Kanadese dollar, maar dit is net my fout tydens die neem van die skerm, grafiek is vir dollar / JPY Hi, Dankie vir al die antwoorde, ek het 'n paar toets met USD / JPY. Sonder enige veranderinge EA werk goed net vir GU. UJ nie die geval werk becouse van die nag ure is nie verhandelbaar (met die EU-instellings). So, ek het dit verander 'n bietjie deur die insluiting van die nag ure en die optimalisering van params. Ek het net aan te bied die beste resuts, gebruik ek hele geskiedenis van my MT4 kerse (net H4 data vanaf 2010). Ek verkies dit lei becouse van die aantal transaksies in toets: 1555. Ander instellings het 'n beter R / R (event 90/10) maar dit het 'n lae aantal transaksies. Ive het probeer. Ek dont beteken om jou te ontmoedig. Maar jou EA is nie konsekwent. Ek dont ontken die winsgewendheid van EAS, ek het dosyne gekodeer en tot dusver, is daar net een EA wat ek vind winsgewende, betroubare en bestendige. Maar handleiding handel is beter (as die winsgewende EA wat ek gemaak het). As 'n EA vereis te veel optimalisering, dan is dit waarskynlik sal nie werk nie. As dit werk net vir 'n sekere tydperk van die tyd, kan sê een jaar (van 10 jaar van data), dan is dit waarskynlik gewoond die jaar ná werk. Jou EA moet nie gebaseer op krommepassing, moet dit gegrond wees op 'n voorsprong wat jy ontdek het, nie op grond van krommepassing van aanwysers.


No comments:

Post a Comment