Tuesday, October 11, 2016

Bd forex skool

,,,,,,, -,, Jy hoef nie te gaan deur dieselfde reis, om dieselfde foute en gebons jou kop teen dieselfde mure. Ek het hierdie foute gemaak, sodat jy hoef nie te. Hoekom leer uit jou eie foute wanneer jy net kan leer uit my jou grootste risiko is om seker te maak jy die beste handel opvoeding te kry en dit nie afval wat kosbare tyd wat jy het nie op al die gemors wat daar buite. Die internet is 'n tweesnydende swaard. Dit is groot, want dit laat jou toe om maklike toegang tot die inligting wat jy nodig het om vinnig te verbeter jou handel te kry, maar dit beteken ook daar is baie meer rommel gepubliseer weg te neem jou aandag dat jy dit nie nodig het om te konsentreer op. Die beste ding wat jy kan doen is om te leer hoe om 'n hoë waarskynlikheid handelaar geword deur die ondertekening tot die VIP e-pos klas hieronder. As jy weet hoe om 'n hoë waarskynlikheid en lae risiko handel setups te maak, sal jy in staat wees om hulle te maak in alle tydraamwerke en baie verskillende markte wat groot handel moontlikhede skep vir jou. Die eerste aand het ek begin handel het ek 'n paar honderd dollar van die regte geld. Yay MAAR - Dit was 'n volledige ongeluk. Ek het 'n 5 min handel oor die AUDUSD gemaak. Hoekom is ek handel die 5 minute tyd raam Ek het nie geweet daar was 'n ander tyd op die platform. Ek het geen idee gehad wat ek kon doen op die mark maker platform wat ek kon die handel op op die oomblik, maar hulle was pretty much die enigstes rond en dit was 'n konstante stryd net om hul kaarte van gekraak elke 30 sekondes te hou. Ek het die huis van die werk wat die eerste nag en het die skrik van my lewe my balans met 'n groot verandering sien. Ek het gedink die handel op die AUDUSD gesluit, maar ek het in die bed die vorige nag weg, het opgestaan ​​en af ​​te werk en die hele tyd oor 'n 5 minute handel swaai met geen stop verlies in plek. LUCKY Dit was byna 10 jaar gelede en 'n groot les in 'n lang en winderige pad. Die probleem wat ek in die gesig gestaar destyds 10 jaar gelede was dat daar geen aanlyn-kursusse en geen kwaliteit onderwys te help lei my in my handel reis asof daar vir you. Our Services Ons is 'n wêreld-wye groep van ervare professionele handelaars, ons handel forex vir baie jare. Ons handel vir groot korporasies, finansiële instellings, banke, forex makelaars, geld bestuurders en ander diens sein verskaffers. Ons tegniek word getoets vir baie jare en ons is trots om te sê dat ons nie voorspel waar die prys sal beweeg, ons weet presies. En dis meer as nog 'n handel automatisering stelsel. Ons waarskuwings word vervaardig deur 'n deskundige stelsel wat deur professionele handelaars. Dit maak gebruik van nie net suiwer wiskunde of sagteware nie, maar ook lewende menslike ervaring wat eenvoudig nie kan outomatiese. Dis wat onderskei ons Forex seine van baie ander aanbiedinge op die Web. Beste Tegnologie vir Trading Ons het hierdie webwerf om saam al die gereedskap en dienste sal jy bring moet begin handel vir die regte. Suksesvolle Trading Ons het hierdie webwerf om al die gereedskap en dienste bymekaar te bring sal jy nodig het om te e-pos en telefoon ondersteuning Ons is altyd bedag om jou te help in die Aanpasbare Trading Tegnologie Ons aanbeveel handel stelsel is hoogs aanpasbare en gebruikersvriendelik. Awerd wining handel tegnologie Ons sal u verteenwoordig die mees kragtige en bekroonde handel metodes. Idee Exchange Jy kan deel / kry idees van Pro handelaars. Audio ondersteuning vir die begrip van ons jou audio lêers van ons live webinar argief sal voorsien. Event Tyd en Datum Ons sal u in kennis stel oor ons belangrike gebeurtenis. Leer Video - 1 Kantoor Video - 1 Webinar Video - 1 Webinar Video -2 Analytics Hierdie nuusbrief bevat die jongste geldeenheid skommelinge voorspellings. Naas, sal ons experts hul verwagtinge ten opsigte van hierdie of daardie gebeurtenis in die wêreld ekonomie te deel. Ons analitiese artikels sal jou help om 'n hoë resultate in die geldeenheid mark te bereik en werk julle eie winsgewende handel strategie. Ons maatskappy updates voortdurend sy opleiding hulpbronne om jou te help om jou vaardighede te verbeter. Natuurlik, kan jy leer oor ons nuwe programme op die blad FxlearningBDs Service, maar 'n inskrywing op die nuusbrief met opleiding nuus sal meer gerieflik wees. Is jy die laaste een uit te kom om ons nuus Dit is 'n probleem nie weet nie, want jy kan inteken op ons nuusbrief en word op die hoogte van ons promosies en innovasies. Aksie Insig Forex nuusbriewe Bly op die hoogte met insiggewende analise Indiepte ontleding op whats die verskuiwing van die valuta-markte Voorskou van komende gebeure - Voorskou van ekonomiese data en sentrale bank vergaderings Forex nuus verteer - Groot nuus oor whats beweeg Dollar, Euro, Japanese Yen, Pond Sterling, Swiss Franc,


No comments:

Post a Comment