Monday, October 10, 2016

Forex gemiddelde daaglikse reeks aanwyser

Forex Gemiddelde Daaglikse Ranges van gemiddelde daaglikse wissel Gemiddelde daaglikse reekse is belangrik vir die meet van wisselvalligheid in die Forex mark. As pare nie veel is wat wissel, die prys is minder geneig om jou doelwitte te bereik. Toe ek sien ADB's val, ek draai my ondersteuning en weerstand gebied, en verlaag my teikens. Ek kan opgee handel 'n paar almal saam as sy gemiddelde daaglikse reeks (ADR) te laag daal. Byvoorbeeld, as ek agterkom dat AUD / USD n ADR gehad het van 50 pitte vir die afgelope maand, kan ek ophou handel dit die normale ADR vir AUD / USD is 99 pitte, sodat 'n daling tot 50 pitte maak dit ook moeilik om te handel effektief. Prys aksie is alles oor handel prysbewegings, dit is wat my prys aksie strategie is gebaseer op. As prys isn8217t beweeg, kan verhandelingsprys optrede redelik taai geword. Dit is waarom ek ADR fyn dophou. Die onderstaande grafieke toon die veranderinge in die gemiddelde daaglikse wissel deur die jaar vir EUR / USD, GBP / USD, AUD / USD en GBP / JPY. EUR / USD gemiddelde daaglikse reeks in 2014, EUR / USD gedaal tot it8217s laagste gemiddelde daaglikse reeks in noue tot tien jaar dit het handel die paar marteling, soos wisselvalligheid opgedroog, die ambagte opgedroog. Gelukkig het dinge weer vanjaar opgetel, en ons sien 'n baie groot beweging tot dusver. Ongelukkig het nie alle wisselvalligheid in euro / dollar goed vanjaar. Baie van die wisselvalligheid kan toegeskryf word aan die Griekse skuldkrisis, wat veroorsaak dat wisselvallige bewegings wat gevaarlik om handel te dryf is. GBP / USD gemiddelde daaglikse reeks Gemiddelde daaglikse reekse vir GBP / USD sit naby vier jaar hoogtepunte. Die hupstoot in wisselvalligheid het 'n groot vir die prys aksie handel, veral ná verlede jaar 'n lae reekse. AUD / USD gemiddelde daaglikse reeks saam met die meeste pare, AUD / USD ervaar 'n groot hupstoot in sy gemiddelde daaglikse reekse in 2007. Ongelukkig is in 2012 AUD / USD teruggesak tot it8217s 2007 bereik, en hasn8217t het dit terug sedert. Vanjaar is op soek na 'n baie goeie dusver, met die gemiddelde reeks sit op 99,91. Tradisioneel, AUD / USD neem af in September tot Desember as dit gebeur weer vanjaar AUD / USD kan die 100 pit ADR versperring kraak. GBP / JPY gemiddelde daaglikse reeks Terug in 2007 tot 2009, GBP / JPY was my gunsteling paar om handel te dryf. Sommige dae, sal dit 2000 pitte skuif in 'n kwessie van ure. Deesdae, het GBP / JPY geweldig vertraag. Die gemiddelde daaglikse reeks vir 2008 was 346 pitte, vanjaar is dit 178 pitte, wat byna 'n 50 druppel. 09:20 - Geen ander paar Ek monitor het so 'n drastiese verandering in die gemiddelde daaglikse reeks sedert 2008.Forex handel strategie 23 (Trading met Gemiddeld Daily Range) Deur Gebruiker op 7 Julie 2009 gehad het. Deur Ipun 1- Maak enige oop posisie 2- Kanselleer enige uitgevoerde bevele 3- Stel 'n Inskrywing Koop orde 1 pit bo vorige hoë 4- Stel 'n Inskrywing Sell orde 1 pit hieronder vorige laagtepunt 5- Stel stop en perke met behulp van die volgende riglyne : 50 pit wins teiken, 25 pit stoploss as ADR Bo 200 40 pit wins teiken, 20 pit stoploss as ADR TUSSEN 175 en 199 30 pit wins teiken, 15 pit stoploss as ADR hIERONDER 175 Moenie handel as ADR is minder as 100 Hoe om te bereken ADR (Gemiddelde Daaglikse Range) Dit kan maklikste wees om 'n Excel sigblad te gebruik vir hierdie. Neem die H / L vir elke dag. vir die afgelope 14 dae. Vir elke dag 'n lys van die bedrag van pitte tussen die H en L Ex. H1.5623 L1.5586 5623-5586 137 Voeg die totale bedrag van pitte vir al 14 dae en deel dit deur 14 Dit sal jou die gemiddelde daaglikse reeks gee. Forex Gemiddeld Pips: 250-300 / month. Daily Range aanwyser Ek is op soek na 'n MT4 aanwyser wat ek gesien het 'n hele paar mense skerm skote paar keer, maar dit lyk asof ek nie in staat is om dit te vind om te wees. Eintlik is dit 'n visuele voorstelling van die daaglikse reeks vir 'n spesifieke paar getoon deur 'n liggies skadu deursigtige boks op die hoof grafiek. Het enige iemand het hierdie aanwyser of weet waar jy dit kan kry uit Enige hulp sal waardeer word geword Mei 2006 Status: Lid 599 poste hierdie aanwysers u wil is hierdie aanwysers u wil Hi amenlo9 en dankie vir die vinnige antwoord. Die aanwyser wat u verskaf het die inligting wat ek na, maar dit is nie heeltemal wat ek na. Ek het gehoop vir dit visueel op die grafiek in die hoof venster aangebied word, sê as 'n boks rondom die kerse / bars vir elke spesifieke dag. Aangesluit Januarie 2007 Status: Lid 151 Posts Hi amenlo9 en dankie vir die vinnige antwoord. Die aanwyser wat u verskaf het die inligting wat ek na, maar dit is nie heeltemal wat ek na. Ek het gehoop vir dit visueel op die grafiek in die hoof venster aangebied word, sê as 'n boks rondom die kerse / bars vir elke spesifieke dag. Hi CheckStar, nie seker of dit is die een wat jy soek. Ek is op soek na 'n MT4 aanwyser wat ek gesien het 'n hele paar mense skerm skote paar keer, maar dit lyk asof ek nie in staat is om dit te vind om te wees. Eintlik is dit 'n visuele voorstelling van die daaglikse reeks vir 'n spesifieke paar getoon deur 'n liggies skadu deursigtige boks op die hoof grafiek. Het enige iemand het hierdie aanwyser of weet waar jy dit kan kry uit Enige hulp sal waardeer word Jy is op soek na hierdie, die deurbraak Box aanwyser. www. forexfactory / showthre. t17350amppage3 post 38. Net gebruik word Posbus A en 'n nul uit die ander bokse. Dit is neem 'n bietjie van die manier waarop jy jou kop rond, maar sal bokse op te trek uit 0: 0: 0 tot 23:59:59. Die probleem met die sessies aanwyser is dat die onderste vlak van die vak kan wissel na gelang van of die prys van die lae in die laaste uur van die dag of nie, wat veroorsaak dat ek my kop 'n paar keer te krap totdat ek uitgepluis het wat bereik gaan aan. Met ander woorde, die onderste vlak van die vak gewissel met 'n ander tyd rame. 'N nadeel van die breakout Box aanwyser is dat dit nie ou bokse nie verwyder, en ek kon nie uitwerk hoekom nie, maar jy kan seker saamleef. Op die ou end, het ek uitgewerk hoe om peuter die kode om my te gee presies wat ek wou en kludged 'n weergawe vir my eie gebruik met my eie parameters. This aanwyser meet die gemiddelde daaglikse reeks (wisselvalligheid) vir die volgende tydperke: 5 dae, het gister, weeklikse, maandelikse en 180 dae. Net installeer dit in die gids Meta Trader 4 aanwysers en sit dit om te werk. Werk op alle munt pare. Dit wys jou ook today8217s hoë en 'n lae prys, pitte te today8217s hoë, pitte om 'n lae prys, 8230One van die beste daaglikse reeks aanwysers wat ek nog ooit oor kom today8217s. Geen seine van hierdie aanwyser. Konfigureerbare aanwyser Options Corner instellings, Dae, kleure, Wys Daily hoog / laag, 8230 euro / dollar weeklikse grafiek Voorbeeld Gemiddelde Daaglikse Range Pro Calculator Meta Trader 4 aanwyser. 5.0 uit 10 gebaseer op 6 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. The gemiddelde daaglikse Range: Hoe om dit te gebruik wanneer handel 0 aandele / 0 kommentaar Die gemiddelde daaglikse reeks is een van daardie konsepte wat werklik boei handelaars. Mense dink die ongelooflike moontlikhede dat hulle in staat is om te skep met behulp van hierdie instrument in hul handel sal wees. Baie handelaars is van mening dat indien die prys saamtrekke om sy daaglikse reeks, moet hulle dit verkoop, en omgekeerd. Ongelukkig, dit is nie heeltemal so eenvoudig nie. So ek gaan om te verduidelik waarom die gebruik van die gemiddelde daaglikse reeks suiwer wins teikens is die beste idee. Omdat probeer om dit gedrang in elke moontlike handel scenario slegte nuus kan wees. Hoekom Doesnt die gemiddelde daaglikse Range Werk Vir Eerstens toetrede tot die mark, die gemiddelde daaglikse reeks bied slegs 'n gids oor die aard van die wisselvalligheid wat verwag kan van 'n geldeenheid paar tydens die sessie. Dit maak nie vir jou sê hoeveel pitte (op of af) dit eintlik sal beweeg. Trouens, die gemiddelde daaglikse reeks het absoluut geen invloed op hoeveel pitte die prys tydens 'n sessie kan skuif. Sulke bewegings is heeltemal gedryf deur fundamentele faktore. Dit beteken dat as die gemiddelde daaglikse reeks is 30 pitte, maar die sentrale bank van die land kondig hulle sal sny rentekoerse met 3 volgende week, kan jy verwag dat die mark 'n baie meer as sy 30-reeks val. Dit is hoekom jy nie moet koop of te verkoop teen die ledemate van die daaglikse reeks sonder om te verwag 'n strydig prestasie. Enigiets kan gebeur met die prys 8211 'n afstand en in enige rigting 8.211 ry te eniger tyd. Dus beteken dit dat die gemiddelde daaglikse reeks is nutteloos Ver van dit. Dit beteken net dat as jy enige handel baseer op ADR jy dit oorweeg om 'n bietjie meer versigtig Gebruik die Range as 'n riglyn vir winsteikens Gebruik die reeks as 'n riglyn vir wins teikens sal jou toelaat om 'n posisie te hou en te meet die markte reaksie wanneer dit daar kry. As dit voortduur, kan jy hou. En wat as dit toon tekens van uitputting Jy kan seker wees dat die volume vir daardie spesifieke geldeenheid te droog op ongeveer die gewone vlakke. Hierdie strategie sal ook toelaat dat jy jou inskrywings te bereken in die mark met baie meer duidelikheid. As jy sien dat die paar wat reeds die meeste van sy reeks het gehardloop, kan jy heroorweeg toetrede tot die mark op daardie stadium, uit vrees vir die mark regstelling en retracing van die hoogtepunte / laagtepunte. Dit sal julle verlos van die verlies van ambagte en pitte. Die beste manier om gemaklik met hierdie konsep word, is om dit toe te pas om jou kaarte en praktyk. (Dit is waar vir die meeste handel konsepte.) Kyk na die reaksies wat plaasvind op hierdie gebiede wanneer jy dit gebruik as 'n wins teikens. Onthou dat hierdie deel van die inskrywing besluit proses moet wees, eerder as 'n eenvoudige betree hier metode. Gebruik die gemiddelde daaglikse reeks suiwer wins teikens. Moenie probeer om dit gedrang in elke moontlike handel scenario. (Klik om te tweet) Na 'n paar weke sal jy begin om die krag en doeltreffendheid van die daaglikse reeks te sien, maar slegs wanneer dit korrek P. s. gebruik 8211 As jy meer wil weet oor hoe ek handel te leer, gaan jy na die skakel hieronder Mees gewilde


No comments:

Post a Comment